project huize anubhuti

Mevrouw Chanchal Salaria is de oprichtster van Huize Anubhuti. Toen zij op een dag langs een drukke weg een blind kindje in een kooitje aantrof, besloot zij om haar leven te wijden aan gehandicapte kinderen die voor de maatschappij niet meer bestaan. Zij richtte Huize Anubhuti op waarin zij deze kinderen een veilige thuishaven biedt en ze voorbereidt op een plek in de samenleving waarin zij zelf in hun levensonderhoud kunnen voorzien. Om dit te kunnen realiseren investeert Huize Anubhuti in aangepast onderwijs en zorg.

Echter, met maar liefst 56 kinderen barst Huize Anubhuti uit haar voegen. Vorig jaar hebben zij noodgedwongen moeten verhuizen, omdat de verhuurder besloot niet meer met ze verder te gaan. Op dit moment betalen ze een recordbedrag aan huur voor het pand waar ze nu in verblijven. Om in de toekomst dit soort kosten te kunnen beheersen is Huize Anubhuti aan het sparen om een stuk grond aan te kopen om daar hun eigen pand op te bouwen.

Op 5 november jl. heeft Stichting Aashiyana dankzij u bijgedragen aan de laatste fase van de aankoop van het stuk grond. We zijn er erg trots op dat we de eerste fase van dit project samen met u hebben kunnen afronden door een bedrag van 8000 euro over te maken. Heel hartelijk dank daarvoor! We richten onze blik nu op financiƫle ondersteuning voor de bouw van een nieuw pand. We hopen wederom dat doel met u te kunnen halen!