Stichting Aashiyana

GOED EN VEILIG ONDERDAK VOOR KWETSBARE KINDEREN IN INDORE TE INDIA

Hoe kunt u Stichting Aashiyana helpen?

* Met uw online aankopen via www.doelshop.nl! En het kost u helemaal niets! Bij elke online aankoop doneert de webshop namelijk een percentage van uw aankoopbedrag. Volg de volgende simpele stappen:
1. Ga naar http://stichting-aashiyana.doelshop.nl/producten
2. Maak een account aan via “Mijn account” en kies voor Stichting Aashiyana
3. Zoek via uw account de webshop van de winkel die u zoekt; via deze link wordt de donatie vanzelf geregeld.
4. Geniet nu nog meer van uw aankoop!

Download onze flyer met een stappenplan:

* Via verschillende acties die wij organiseren zoals hardloopevenementen. Houd onze site en facebookpagina in de gaten.

* Wordt vrijwilliger! Voor meer informatie, stuur een mail naar info@stichtingaashiyana.nl of bel ons: 0682627039

* Door ons te bezoeken! Wij staan namelijk ook op lokale markten met een eigen stand waar u leuke Indiase producten kunt kopen en van Indiase lekkernijen kunt genieten. Kijk op onze site en facebookpagina!

* Wij zijn hoe dan ook heel blij met iedere donatie; groot of klein. Juist nu is het zaak dat we er voor elkaar zijn en dat ook de meest kwetsbaren in India mooi en veilig onderdak hebben. U kunt ons steunen door een eenmalige of maandelijkse bijdrage over te boeken op rekeningnummer NL 56 RABO 0311753264 of via Paypal.

* Heeft u zelf wensen en/of ideeën over de manier van bijdragen, neemt u dan gerust contact met ons op. Als u dat wenst kunt u als donateur of sponsor vermeld worden bij Warme Harten voor Aashiyana.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw gift op de juiste manier besteed wordt. Betrouwbare betrokkenen in Indore houden voor ons een oogje in het zeil en bestuurslid Sandra bezoekt het project regelmatig als zij in India is. Huize Anubhuti zelf valt in India ook onder een stichting en moet over alle financiële acties verantwoording afleggen.

Zoals u kunt zien in onze jaarcijfers hebben wij zéér lage kosten (voor bank en website). Zo komen de donaties vrijwel volledig terecht bij het project waarvoor u met ons mee spaart. Iedereen die bij Stichting Aashiyana mee helpt, op welke manier dan ook, doet dit volledig als vrijwilliger. Kosten van eventuele bezoekjes aan India betalen wij dan ook uit eigen zak.

Ingezameld geld blijft in Nederland op de bankrekening van Stichting Aashiyana tot aan concrete momenten voor de bouw van het nieuwe thuis.

Wilt u zelf graag een kijkje nemen bij het project, dan is dat in goed overleg mogelijk. Neemt u gerust contact met ons op.